Nu med køretøj

Så kom barnevognen i hus. Der var Børnebazar i Århus her i weekenden, og da jeg var der i går, så jeg et super godt tilbud på de Jedo-vogne, jeg tidligere har skrevet om. Derfor traf vi en hurtig beslutning og tog ud for at købe den i dag. Vi nåede aldrig at komme ud at kigge andre steder, men jeg har det rigtig godt med valget, og jeg føler ikke, det kunne – eller skulle – være anderledes.

 

Som det ses (hvis man ser bort fra den ringe billedkvalitet og det trætte, lettere akavede ansigtsudtryk) endte vi med den klassiske model uden drejelige forhjul. Jeg har tænkt meget over det, og det føltes bare mere rigtigt. Jeg ér altså bare mere til det klassiske udseende, og jeg glæder mig rigtig meget til at tage den i brug. Vi valgte desuden et matsort stel, da jeg virkelig synes godt om det look, det giver vognen. Jeg var lidt splittet mellem sort eller blå kasse, men manden er mest til sort, og når nu stellet er sort, synes jeg også, det er klart pænest.  Inklusive klapvognsdel kom vi af med 3999,-, og det synes jeg virkelig er billigt, for hvad der synes at være en rigtig god vogn. Så på trods af stress over alt for mange mennesker til bazaren lørdag, er jeg glad for, at jeg tog derud. Det tilbud ville jeg ikke have været foruden. Hvis man er interesseret i at kigge nærmere på vognene, det laves bl.a. også mindre kombivogne, så forhandles mærket hos Tøjbamsen.

 

Leave a Reply

