Et øjebliksbillede

Et lettere sløret øjebliksbillede af de to ting, der fylder mest i min verden i disse dage: 1) at blive tykkere og tykkere for hver dag, der går og 2) flyttekasser!!

Flytningen er meget snart over os, 19 dage er der tilbage for at være helt eksakt. Det synes både af meget og lidt tid. På den ene side tænker jeg, at jeg har gooood til, men på den anden side stresser jeg vildt over, at jeg ikke er nået længere med pakningen. Det er planen, at jeg i løbet af denne uge meget gerne skal have pakket alt det, som ikke er strengt nødvendigt at have fremme. Så må jeg se om planen holder, der skal jo også være tid til at se en smule Grey’s…

Leave a Reply

