Ladybug

Jeg er vild med trælegetøj, og især Brios dyr kan jeg slet ikke stå for. Det er helt sikkert planen, at vores lille Panda skal trække rundt med lille gravhund, når benene engang kan bære. Derfor blev jeg også glad, da mine forældre troppede op med denne fine mariehøne fundet på et loppemarked i sommer.

Man kan selvfølgelig godt se, at den er brugt, men de brugsspor, der er, vidner jo bare om, at et andet lille barn har haft dejlige stunder med mariehønen, og det synes jeg egentlig er en fin tanke. Vi har selvfølgelig rengjort den, men så er den også tip top klar til at tage endnu en imaginær flyvetur hen over gulvene – denne gang med Panda-pigen som vejviser.

Leave a Reply

