Dengang det var sommer..

Ja, der var da lige et par dage i sidste uge (tror jeg det var), hvor det var usigeligt varmt, og sommeren gav en lille reminder om, hvordan sådan én føles. En sommer, altså. Lad det være sagt med det samme, jeg synes, det var alt, alt, alt for varmt. Især i mandags var det ulideligt. Når det bliver så varmt, kan jeg ingenting. Andet en at klage og brokke mig.

Men weekenden inden var lidt mere tålelig, og vi fik i hvert fald udnyttet, at det var vejr til frokost i det fri. Og til at plukke brombær. Og til at bade for første gang i to(!) år for mit vedkommende. Sidste gang jeg hoppede rundt i bølgen blå, var det på stranden i New York. Jeg elsker at bade. Som i virkelig E.L.S.K.E.R det, og derfor er jeg virkelig glad for, at jeg i det mindste nåede ud en enkelt gang i år.

Nu er sommeren imidlertid væk. Den klamme, varme sommer i hvert fald. Århus har i dag været ramt af skybrud, så det må siges at være lidt af en kontrast til sidste søndag. Omend badedragten kunne have været ligeså fornuftig påklædning i dag.

Leave a Reply

