Sommer på fad

Det er må da ubetinget gå over i historien som den værste sommer i mands minde? Jeg tror, at de sommerdage, jeg synes, jeg har oplevet, kan tælles på to hænder? Hvad sker der for det? Skal vi ikke lige aftale med det samme, at næste år bliver en helt anden historie?

Men.. Når nu sommeren svigter på den vejrmæssige front, så er det da heldigt, at man kan få lidt sommersødme ind i hverdagen på en anden måde.

Jeg elsker, som i virkelige e.l.s.k.e.r, nektariner, og derfor måtte jeg slå til øjeblikkeligt, da Netto forførende kunne fremvise 2 lækre kg. for kun 18,-. De er ikke helt ligeså gode somd dem, vi købte i Brugsen for et par uger siden, men jeg kan godt røbe, at fadet ikke er så fyldt længere som på billedet. Og det er taget for ca. 5 timer siden, så helt dårlige er de vist ikke.Og nu er jeg vist nødt til at forsøde min dag med endnu én!

 

 

Leave a Reply

