Blød som smør

Kan man sige sådan om et stykke tøj? I så fald vil jeg gerne have lov til at putte prædikatet på denne top fra Selected Femme, som mine forældre havde med hjem fra ferie.

Den er vitterligt blød som smør, og den er så vidunderligt dejlig at have på. Jeg er sikker på, at den ville være min redning, hvis nu vi var udsat for sådan en rigtig sommer med varme dage, hvor alt tøj bare synes for varmt.

Jeg er også ret vild med knap detaljen, som giver den lille bitte twist, så det ikke “bare” er endnu en top. Så selvom sommeren (fortsat) udebliver, så vil jeg tage det med oprejst pande iført denne – og en blazer!

Leave a Reply

