Kærlighed ved første blik

Nogle gange ser man noget, og man ved bare, at hvis ikke man på en eller anden vis får det med hjem, vil ens liv aldrig blive komplet. Eller måske knap så dramatisk, men kærlighed ved første blik er altså ikke forbeholdt mennesker. Det kan også gælde sko.

Og det var lige præcis, hvad der skete, da jeg så disse fantastiske ballerinaer for et par uger siden. Det var så slemt, at jeg endda fuldstændig stoppede med at høre efter Mandens, garanteret, meget spænende fortælling. Bogstavlig talt smed jeg, hvad jeg havde i hænderne, og hev yndighederne ned fra hylden. Og lige i dé sekund det bløde, bløde skind omfavnede mine trætte fødder, vidste jeg, at de var skæbnen. Meant to be.

Jeg har efterhånden fået samlet mig en ganske pæn (både af udseende og størrelse) samling ballerinaer, men jeg har længe været på udkig efter nogle brune, og da den ultimative drøm er et par tofarvede fra Chanel, kunne disse næsten ikke være mere perfekte. Jeg elsker virkelig farven, sløjfen og den yndige, hvide laksnude. De passer perfekt til jeans, og de passer perfekt til en kort bodycon-nederdel – det har jeg nemlig afprøvet i dag. I øvrigt også iført strømpebukser, hvor bliver den sommer dog af?!

Og ja, selvom sommeren udebliver – og det ser det jo egentlig ud til, at den har tænkt sig at gøre – så skal det ikke stoppe mig i at udleve mit seneste kærlighedseventyr. Så længe det ikke regner, kommer de på, for jeg kan simpelthen slet ikke lade være. Kærligheden længe leve.

Leave a Reply

