Lyserødt forår

I dag har mildest talt været en forfærdelig dag. Eller rettere, det var den, indtil mine forældre ringede og spurgte, om jeg ville med i Mindeparken en tur. Der er de smukkeste lyserøde kirsebærtræer ved at springe ud i fuldt flor, så det kunne jeg ikke sige nej til. Og det hjalp. Jeg glemte i hvert fald det trælse for en stund. Og det er bestemt ikke sådan at kimse ad.

Det var simpelthen det smukkeste vejr, og det var dejligt med en lille bitte forsmag på det forår, der forhåbentlig venter lige om hjørnet.

Hvis jeg nogensinde skulle forvilde mig til at købe et hus med have (eeek!), så skal jeg have masser kirsebærtræer og masser roser. Så forestiller jeg mig, at det må være lige til at holde ud.

Leave a Reply

