Lyserøde yndigheder

Der gik kun ca. ét sekund fra jeg havde spottet disse ballerinaer i H&M, til jeg havde prøvet, købt og betalt dem. Jeg er helt vild med den sarte lyserøde farve,  og de minder mig om min barndoms balletsko.

Jeg har endnu ikke ladet dem mærke det kølige forår, for på trods af, at de kun kostede 80 kr., så er jeg ret øm over for dem, kan jeg mærke. Og bare der har været tegn til en smule nedbør i vejrudsigten, har de fået lov til at kigge ud på verden fra deres trygge plads indendøre.

Men det kribler efterhånden en held del i mig for at tage dem i brug, så jeg håber, at det sker inden længe. Den næste uges tid må jeg ikke cykle, p.g.a. et ar, der meget gerne skulle heles så fint som muligt, så der er ingen risiko for olie på snuderne. Så omstændighederne er i orden, så mangler jeg bare at vejret følger trop.

Leave a Reply

