Tirsdagstune: Adele – Someone Like You

Denne sang betyder noget for mig på mange måder. Det er én af de få, der kan få tårene til at strømme ned ad mine kinder uaget, at jeg sidder i bussen på vej hjem fra arbejde. Jeg hørte den meget i efteråret, og jeg husker tydeligt en anden tur med bussen, hvor tårene mængede sig med sensommerens solstråler. Og den minder mig om, at disse uger, skulle være brugt på anden vis. Nogle gange spiller livet én et puds, som man forsøger at indrette sig efter. Når tingene så alligevel falder fra hinanden, må man bare prøve at følge med. Eller bare at overleve. Og det sker, at der kommer tidspunkter, som nu, hvor man ikke kan slippe væk fra de knusende fakta. Man må bare se dem i øjnene og forlige sig. På sigt og med tiden.

 

Leave a Reply

