Pink Lady

Før vi tog på skiferie gjorde jeg lidt af et kup i H&M. De havde 50% på alt udsalgstøj! Det endte med, at jeg kom hjem med 3 par bukser, 2 kjoler og en nederdel. I alt kom jeg kun af med 225,-, sparede 1000,-! Og når man kan tage en par bukser med hjem til den sølle pris af 25,-, så gør de ikke noget, at de er pink. Det kan godt være, at jeg var lidt for (over)modig, men jeg kunne straks se mig iført dem, en lækker sort tanktop, et par skønne sandaler og så sidde på stranden med en mimosa i hånden og se solnedgangen med mit hjertes udkårne. At virkeligheden tit bliver en anden end i drømmene, det vil jeg vælge at skøjte let og elegant henover. Sommeren bliver nemlig lang, varm og glædelig. Basta.

Leave a Reply

