Min fjer

Én ting jeg holder rigtig meget af er min fjer-fascinator, som jeg havde på til vores bryllup for snart 3 år siden. Jeg var aldrig i tvivl om, at jeg ikke skulle have slør på. En beslutning jeg kun blev bekræftet i, da jeg prøvede et af slagsen. Det føltes bare så forkert. Fra første øjeblik jeg så kjolen, det var før et frieri overhovedet havde fundet sted, vidste jeg, at dén skulle jeg giftes i, hvis den dag nogensinde skulle komme. Og det samme vidste jeg, da jeg så min fjer. Det var bare så rigtigt.

Den er lavet specielt til mig, bestående af strudsefjer og med Swarowski-krystaller, som også var syet på min brudekjole. Vi blev gift på én af årets varmeste dage, men når en lille brise alligevel ramte de sarte fjer, dansede de blidt, som for at fejre den kærlighed dagen var indhyllet i.

Den dag i dag, elsker jeg min fjer, og jeg bliver glad og varm inden i, når jeg finder den frem. Hvad enten det bare er for at puste lidt til den eller for at tage den på. Efter brylluppet valgte jeg at få lagt min kjole op samt at få den farvet. Jeg kunne ikke bære tanken om aldrig at skulle have den på igen. Ligeledes valgte jeg at få farvet min fjer, så den stadig kan bruges sammen med kjolen. Jeg bruger den dog også til andre lejligheder og knap så festlige outfits. Jeg ved næsten ikke noget bedre end at finde fjeren frem og iføre mig den dag i juli 2009, der var så fuld af dybfølt kærlighed.

Leave a Reply

