Tirsdagstune: Brandi Carlile – The Story

Lige for tiden står The Story lysende klart for mig som den ultimative kærlighedserklæring og -sang. Jeg hørte den i et afsnit af Grey’s Anatomy, sunget helt formidabelt af Sara Ramirez.  Den rørte mig så dybt, og har hørt den næsten non-stop siden. Både originalen af Brandi Carlile og den fra Grey’s. Og det er lige før jeg rent faktisk vil påstå, at sidstnævnte er bedst.

Sangen rummer så meget dybde, og tårerne har det med at vælte ud af mine øjne, når jeg hører den. Den er smuk og stærk på samme tid. Og jeg føler mig velsignet over at kende kærlighed så stærk, at jeg føler ordene i hele kroppen og helt ind i sjælen. Uanset hvor ulykkelig jeg føler mig, så ved jeg også, at jeg er heldig.

Leave a Reply

