No hero in her sky…

Nytårsaften blev min mand og jeg spurgt om 2011 havde været et godt år. “Nej!”, lød det prompte og entydige svar. Et sigende blik kunne fortælle, at vi også begge tænkte tilbage på den ultimativt værste dag. Dagen, jeg både kan huske og føle som var det i går.

2012 skal være anderledes. Eller, 2012 skulle være anderledes, men har allerede budt på for mange tårer. Hvordan sørger man for det, når ens skæbne er ude af egne hænder? Hvordan samler man sig selv op, når man er knust i 1000 stykker, man ikke ved hvordan man skal sætte sammen?

I går kom et vigtigt brev. Et brev, der indgyder håb og frygt. Et brev, der har magten til at gøre 2012 til himmel eller helvede. Jeg vil finde superlimen frem og begynde at sætte stumperne af dét, der engang var Marianne rigtig godt sammen. Imens håber jeg på det første.

2 thoughts on “No hero in her sky…

Leave a Reply

