Urbane minder

Da jeg så Urbania, Kählers seneste skud på stammen af keramik-skønheder, gippede det en smule i mig. For den ene første mig straks tilbage til august sidste år, hvor jeg stod i High Line Park på en varm og fugtig sommerdag og kiggede ud over gamle industribygninger og Hudson-floden. Vi var lige flyttet til byen og var begge fyldt af forventningens glæde og nysgerrighed.

Vi kom jævnligt i High Line Park i det halve år, vi tilbragte i NYC og hver gang fascineredes jeg af bygningen med de forskellige vinduer. Fantasien og legesygen, der ligger bag, er sigende for New York og noget af det fantastiske ved at tilbringe så lang tid der, er alle de små perler, man dagligt opdager på sin vej.

Urbania skal helt sikkert hjem til mig og bo en dag, så jeg i tankerne kan føres tilbage til dage, hvor levet blev levet fuldt ud og drømmene fulgt.

BuildingNYC

 

KählerUrbania

Billede fra www.luxoliving.dk

Leave a Reply

