Pigemad

Jeg føler mig ret overbevist om, at min mand ville være svært utilfreds, hvis han var hjemme her til aften og fik serveret nedenviste aftenmåltid. Jeg synes derimod, at det er voldsomt lækkert og med en god gang hvidløgsdressing til, så er det en ren vinder i min bog. Og nu den kolde tid melder sig, er det jo med at holde sig sund – og hvidløg, det er da sundt, ik? Det var meningen, at anretningen skulle være akkompagneret af en avocado med citron, salt og peber, men da jeg åbnede den, var den fyldt med skimmel. Øv.

Salaten var nu lækker nok i sig selv. Og for at det hele ikke skal gå op i grønt og sundhed, har jeg bikset en “apple crumbe for 1” sammen, den ryger nok snart i ovnen. Nu havde jeg jo købt creme fraiche, og det ville da være synd at lade den gå til spilde.

Mad08112011

2 thoughts on “Pigemad

    • Det var også rigtig lækkert og friskt! Ja, det er sjovt med de mænd og kød – i går serverede jeg gulerodssuppe med chili, jeg tror han er glad for, at vi skal fejre Mortens aften hos hans far i dag 😉

Leave a Reply

