Vild fredag

Denne fredag var en vild fredag i mere end én forstand. Først og fremmest fordi jeg, for første gange i umindelige tider, tog neglelak på. Det er store sager. Årsagen var, at aftenen stod i Malk De Koijns tegn, og selvom de ganske givet var flintrende ligeglade med farven på mine negle, så benyttede jeg chancen til at gøre lidt ekstra. Det er nemlig ganske (og alt for) sjældent jeg skal ud en fredag aften. Af samme årsag blev fredagen lidt mere vild en først beregnet, da de to fadøl jeg indtog under koncerten var nok til at sikre betydelig beruselse af sind og krop. Så er man altså ved at være gammel.

Koncerten var rigtig god, jeg synes dog ikke at publikum var helt så meget med, som jeg havde forventet. Jeg følte heller ikke helt så meget energi fra scenen, som jeg både havde håbet og ønsket. Alt i alt ryger den på listen over gode, men ikke uforglemmelige, koncerter. Hvis jeg dog bare kunne sige det samme om tømmermændene fra i går. Suk.

Nailpolish

Max Factor “Ruby Fruit”

Leave a Reply

