Skal… Skal ikke…?

Jeg her gennem længere tid overvejet om efteråret/den snarlige skulle gås i møde iført et par sorte, korte støvler. Dog er jeg ikke helt sikker på, at stilen helt er mig, men da jeg spottede disse støvler i H&M forleden, fik idéen ny næring. Til dén pris synes jeg godt, at tendensen kan prøves af og så kan jeg godt leve med at materialet ikke er helt så luksuriøst, som jeg kunne tænke mig.

Jeg er dog stadig på kig efter andre alternativer, men jeg kunne nu godt forestille mig, at det blev disse, der fik lov til at flytte ind.

Sidste år, da vi boede i NY, købte jeg et par lange CK støvler i ruskind. De er både pæne og praktiske, da de er flade. Men efterhånden kan man godt se, at jeg har været glad for dem; de efterhånden er noget nedslidte. Så de skal altså aflastes inden længe, hvis jeg skal gøre mig forhåbning om at lufte dem i 2012 også, så en beslutning må træffes inden alt for længe. Bare man dog ikke led af vægelsind.

H&MBoots

Billeder herfra

Leave a Reply

