Magiske Måne

Jeg har været fascineret af Månen så længe jeg kan huske. Da jeg var helt lille, var der mange aftener min far hentede mig, så jeg kunne se den store, lysende kugle på aftenhimlen fra køkkenvinduet. Månen er dragende og magisk, og selv i dag bliver jeg en smule åndeløs, når jeg ser på den på dens kulsorte baggrund. Uanset at jeg har set den tusind gange før, så bliver jeg aldrig træt af at se på den, og jeg elsker, at den altid er der. Hele min verden kan ramle, alt kan synes umuligt, men månen er der altid. Som et fast holdepunkt i de sene nattetimer hvor bekymingerne og melankolien holder én fra søvnen.

Jeg holder meget af Månen. Derfor gippede det også en smule i mig, da jeg så denne charm fra den kollektion Camille Kaasby-Wang har lavet for byBiehl. Den må jeg bare have.

Jeg ville gerne have Månen hos mig altid, som en følgesvend både dag og nat. Sammen med mit ur, jeg har fået af min elskede mand og det sorte læderarmbånd, jeg fik af min nu afdøde farmor for et par år siden, ville denne charm minde mig om de sorger og glæder, Månen og jeg har delt gennem årene.

Så kære  Julemand. Når du overvejer, hvad du skal putte i sækken til mig i år, vil denne være et meget godt bud.

 

ByBiehlCharm

Billede herfra

Leave a Reply

