Killingens sløjfe

Jeg er inkarneret fan a pussy bows. I alle afskygninger, farver og materialer. Og under en ganske almindelig sort strik/bluse er det en sikker vinder, når jeg står med halvåbne øjne i de mørke morgentimer og skal beslutte dagens påklædning.

Min plan for efteråret er, at jeg skal have fat I endnu et par plain strikbluser, gerne med v-neck, da jeg kun har én i julerød, og så vil jeg frygtelig gerne tilføre endnu et par sløjfer til samlingen.

Skjorten på nedenviste billede er helt ny – i mit klædeskab i hvert fald. Min mor købte den nemlig til mig på loppemarked sidste weekend. Et klart fund til 25,-, hvis du spørger mig.

PussyBow

2 thoughts on “Killingens sløjfe

Leave a Reply

